sâmbătă, 2 iulie 2011

Camping fără festival

Prin oraș nu se întâmplă nimic. Nu vad decât un decor obosit, ca mina unui bolnav de encefalită letargică. Așa, într-un scaun cu rotile. Așteptând să vină seara pentru ca gunoierii să înlăture rahatul explodat peste zi pe străzi, peste tot. Aleile parcului central ma trimit cu gândul la niște culoare de spital, alunecoase și mirosind a formol, iar oamenii, și ei, pe-acolo - umblând care-ncotro. Niște lehuze fără direcții, SNOBI, plouați. Seara ar trebui, poate, să mă îndemne la ieșiri prin localuri (nu știu în ce regulament este menționată asta), dar pur și simplu mă lasă rece când din curiozitate dau search pe google și văd că niciun eveniment din cele anunțate nu mă face să îmi doresc sa particip. Concerte, localuri cu muzica faină, oameni un pic mai individualiști - nu bastarzi trași la indigo - în fine, nimic din toate astea. Adică nimic care să mă atragă pe mine. Și în cazul ăsta îmi zic că trebuie să găsesc o soluție ... și ma interesez de concertele din afară, spre exemplu, mi-ar plăcea nespus să îl vad pe Iggy Pop live - nu l-am văzut niciodată live. Și aflu că are concerte prin Europa exact în perioada asta.
07.03.2011:      UK, Cheshire, Chester Racecourse, Chester Rocks Festival.
07.07.2011:      Portugal, Lisbon, Optimus Alive Festival.   
07.09.2011:      Spain, Valencia, Jardin De Los Viveros.
07.23.2011:      France, Corsica, Patrimonio Nuits De la Guitare.
07.27.2011:      Carcassonne, France, Festival de Carcassonne.
07.29.2011:      Belgium, Tienen, Suikerrock Festival
07.31.2011:      France, St. Julien en Genevois, Guitare en Scene


(http://www.iggypop.org/iggy2.html)


Chester Rock Festival (UK)














Festival Guitare en scène (Fr)

 
































În fine, ar fi o opțiune. Nu știu ce să mai zic nici aici, pentru că nu mă satisface complet nici lista artiștilor de la aceste festivaluri. Cu siguranță nu aș rămâne să vad/ascult o trupa sau ceva artist de progressive house, dub, electronic. Hmm...mai caut.

În oraș ce să fac? Să mă duc la pseudo-concerte cu trupe de coveruri sau evenimente cretine pentru oameni cretini, gen Ursul Evolution (n-am nimic cu berea, că o beau și îmi place, doar prostia mă intrigă), sau ce să fac? Să merg în localul de peste drum (nu-i dau numele că oricum e egal cu zero la capitolul staff), unde se asculta mtv și același playlist răsuflat de ani de zile, pe unde se mai strecoară ultimele hituri la modă...? Fuck off. Mai bine fac ce știu eu mai bine să fac. Get high on my own terms. Unde nu simți metafore ... vezi bine realitatea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu